fredag 21 oktober 2011

Nya möbler =)

Nya möbler till dockskåpet så klart. Hittade äntligen lite möbler på Netto. Inte fanns det mycket men tog det som fanns. Får nog göra en räd i dom andra butikerna med.Men fick rätt mycket möbler för 200 kr. Sen om jag inte har användning för dom så har jag en systerdotter att skämma bort och så finns ju Tradera. Har även gått med i Dolls House and Crafting på FB. Massor av nya bekantskaper mest då engelska  och spanska. Väldigt roligt att se vad andra gör och så får jag uppdatera min engelska i skrift,jaja finns översättningsprogram på nätet ;). Fick lite inspiration att fortsätta med min "kristallkrona. För övrigt har vecka varit lugn,inget jobb men blivit sjuk. Hostar,förskyld o feber. Hoppas det är bättre imorron då vi ska på fest (igen). Lägger in en bild på kronan när den är färdig.Bjuder på ett foto på mina gullegrisar oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar