tisdag 18 oktober 2011

Snäll kollega jag har.

Har sprungit runt på Nettobutikerna idag för dom skulle sälja dockskåpsmöbler denna vecka. Trodde jag ja,det visade sig att det troligtvis inte kommer in förrrän på torsdag!Då ska dom ändå sätta reklamen under rätt dag! Blev lite besviken o fick då tips av en av mina kära kollegor om en hemsida med billiga hobbyprodukter (directtrade.se) o jä...vad dyrt det blir men får ju en MASSA saker.Bild kommer när varorna anländer.                 Har inte fått nåt jobb denna vecka så jag tänkte ta tag i lite dockskåpspyssel.Men jag har lite svårt att bestämma om vilket århundrade jag ska göra i Kalmar Manor huset.Det lutar åt Edwardianskt,Georgianskt eller Victorianskt.Men det ser ju nästan lika dant ut (i mina ögon) så vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar